2010. augusztus 23., hétfő

Tizenegy

08. 21. szombat

Este nagy, gyakorlatilag össznépi vacsorázás, vacsora készítés volt. Megint paprikáskrumplit csináltam, egyre jobb lesz. A boltban csak finn paradicsom volt, közel 4€ kilója, úgyhogy kihagytam. Volt olcsóbb paradicsomsűrítmény, gondoltam jó lesz. Nagyon tömény volt, felét elég lett volna belerakni. De végül így is jó lett az eredmény.
Finn tanulás, pihenés. Végre először alhattam egy hosszabbat.

08.22. vasárnap
Pihenés, finn szótanulás. Hiába, nem sok közös szavunk van...
Csütörtökön kurzusvégi vizsga lesz, készülni kell.

08.23.
Reggel beszámoló a pénteki Amazing Race versenyről, Délután finn óra, kivételesen jobban tudtam követni, mint máskor.
Nyelvóra után finn művészeti óra. Mindenki kapott a kezére festéket és rátenyereltünk egy nagy lapra. Mégiscsak, ez egy művészeti egyetem... Néztünk pár festményt. Az egyetem melletti erdőben természetes alapanyagokból művészeti alkotást kellett létrehozni. Nagy tapsot kaptam :) Fényképezőgép nem volt nálam...
Kiderült, hogy a vonatjegyem 30-áig érvényes, úgyhogy jövő hétfőn el kell utaznom. Egy éjszakát csövezenm kell valahol, mert a szobát elvileg 1-jétől vehetem csak át. Még próbálkozom megoldani a dolgokat. Még az is kétséges, hogy 30-án utazhatom...

Vegyes: A kilincsek, ajtók vacakok mindenhol. Idióta konstrukció. Gyakran látok a városban Ikarus buszokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése